luni, 12 aprilie 2010

Iubire si durere

Nimic nu dureaza la nesfarsit. Nici viata, nici o relatie frumoasa si nici macar problemele mele tehnice si plictisitoare.
Sa spunem ca am revenit in forta, desi multe ganduri mi-au pierit in tot acest rastimp cat am fost plecata. Se spune ca e important sa nu privesti niciodata in trecut. Se spune ca e important sa ignori viitorul si orice ti-ar putea oferi el. Se spune ca dragostea nu are limite si e neconditionata. Se spune ca traind in prezent,vei fi mereu fericit. Fiecare are o reteta a succesului fiecare are ceva de impartasit din experienta sa si toti vrem cu buna credinta sa-i ajutam pe altii sa invete. Nu toti oamenii vor sa invete si unii dintre ei chiar stiu deja lectia doar ca nu vor sa o aplice. Dar daca cel care nu vrea sa invete e chiar cel pe care il iubesti? Cel mai greu este sa ne comportam firesc cu persoanele pe care le iubim. Cu cat le iubim mai mult cu atat pretentiile cresc, cu cat oferi mai mult cu atat astepti mai mult respect, apreciere etc. Cu cat iubim mai mult cu atat vorbele acelor persoane, gesturile lor au o importanta deosebita. Ca barbat poti sa faci rau prin vorbe aruncate la intamplare, spuse fara grija la nervi, la oboseala, iar ca femeie ajungi sa te consumi pentru chestii marunte lipsite de importanta pentru cei din jur, iar totul devine mai grav, cand, incepi sa te simti neinteleasa. Intotdeauna femeile sunt acuzate ca sunt drastice,dramatice, plangacioase, smiorcaite sau mai stiu eu ce, fara ca nimeni sa se intrebe: totusi ce s-o petrece in sufletul ei? Exagerez, sunt persoane care se intreaba, dar poate ca nu am intalnit eu inca. Si da, spun asta pentru ca sunt subiectiva. Parerea mea e ca si barbatii sufera doar ca intr-un alt mod, intr-un mod interiorizat si orgolios. Am descoperit ca eu sufar in mai multe feluri si ca ma exprim complet diferit chiar daca sentimentul de tristete e acelasi. Uneori tin in mine, alteori izbucnesc, uneori tin in mine pana ajung acasa si plang linistita, alteori plang, uneori sunt ironica si sarcastica, uneori plang si raman trista, alteori plang si ma inveselesc. Uneori anumite persoane reusesc sa-mi alunge supararile, uneori reusesc sa o fac singura. Si nu ma pot abtine totusi sa nu-mi doresc ca in viitor sa gasesc pe cineva care sa-mi ofere liniste dupa cum bine spunea un prieten de-al meu. Iubirea te consuma, te schimba, te modeleaza si nu intotdeauna te face mai bun, unii oameni la un moment dat renunta la iubire preferand sa caute linistea. Si in fond cred ca linistea cu care 2 batrani se tin de mana plimbandu-se e tot ce mi-am dorit vreodata sa am. Poate ca de fapt asta e iubirea adevarata, nu stiu ce sa spun. Stiu ca desi m-am comportat ca o indiferenta fiecare despartire a durut mult, si fiecare baiat/barbat care a facut parte din viata mea a luat ceva cu el. Chiar si atunci cand eu am vrut sa se termine. Daca le-am dat atator oameni farmite din sufletul meu, eu oare cu ce am ramas? Avea dreptate Claudiu si acum imi doresc sa-l fi ascultat. Oamenii nu pot trai ca ei insisi decat daca au sufletul intreg. Ingeras imi cer scuze ca atunci nu am avut urechi si minte sa ascult ce aveai de spus.
Cu lacrimi in ochi si o inima dezamagita, va saluta din nou a voastra Bianca

5 comentarii:

  1. Wise man Claudiu... :)

    De ce nu incerci tu sa faci altceva ?
    Imprumuta bucatele din sufletul tau.. si nu le mai da gratis :).

    Cand lucrurile nu mai merg.. ti le iei inapoi. Chiar daca vor fi doar bucatele.. macar va fi intreg. (sufletul).

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu ai ramas la fel, poate te-ai maturizat doar.Nimeni , nu iti poate lua sufletul , poate pleca cu ceea ce a invatat de la tine
    Poti plange pentru ca in acest mod te poti descarca,doar ca trebuie sa te reinventezi precumm pasarea Pheonix si sa revii in plina forta. Prin munca sau prin multa activitate durerea se va estompa iar sufletul tau ranit se va vindeca.
    Nu vei uita nimic , sunt sigur ca vei invata ...
    Capul sus , Bianca , toate trec , raman prietenii adevarati....

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai dreptate cartim. Doar ca uneori simt ca merg in cerc si e frustrant sa te simti neputincios.
    Iti multumesc pentru incurajari si ai atins o coarda sensibila cu al tau Pheonix :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Fara sa vreau sau sa stiu :P oricum ma bucur ca am reusit sa iti readuc zambetul pe buze.
    Brbecutii sunt patimasi, loiali si fermecatori, tu le ai pe toate la care adaugam si inteligenta....deci nu ai motive sa nu te reinvenventezi :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna solutie Adrian dar cum fac sa-mi iau sufletul inapoi?
    Sa ma fac iara bruneta :-S?

    RăspundețiȘtergere

Leave a comment