duminică, 19 decembrie 2010

Christmas is coming!

Imi place luna decembrie. Nu neaparat din cauza cadourilor, desi imi place sa fac cadouri, si sa primesc evident, si asta deoarece e un exercitiu minunat, in care incerci sa-i bucuri pe apropriatii tai, care la randul tau incearca sa te bucure. Poti spune ca daruind si primind cadourile o alta modalitate prin care cunosti omul. Plus ca-mi place sa desfac ambalajele :)).

Ca un mic cadou, va ofer un fragment din The Big Bang Theory:
http://www.youtube.com/watch?v=38x6kWB-xD4

7 comentarii:

  1. Cred ca si postarea aceasta e un cadou :P
    Trec pe aici si bate un vant de iarna...
    Decembrie pentru mine este o luna ciudata, plina de sentimente contradictorii, este luna in care in 3 zile consecutiv am pierdut trei membrii ai familiei, este luna in care era sa fiu impuscat si este luna in care exista cea mai frumoasa sarbatoare.
    Si e iarna...iar eu ador acest anotimp.

    Este Decembrie..

    Dedicatie pentru tine DECEMBRE

    RăspundețiȘtergere
  2. >:D< pentru noi e relaxant si ne mai calmeaza un pic flacare cu care tindem sa ardem, nu?? Stii lucrurile cele mai frumoase se petrec dupa momente grele. Sa suferim face parte din viata, dar chiar daca ni se intampla lucruri dureroase, nu e vina nici a perioadei din an, nici a noastra, nici a celor din jur.
    Eu una uit, imi amintesc de chestiile care m-au durut, dar nu simt durere, nici regret, stiu doar ca atunci s-a petrecut ceva ce m-a durut atat de tare spiritual incat am simtit fizic, insa nu retraiesc chestia aceea, probabil ca de aceea pot sa trec peste greutati altfel.
    In orice caz decembrie rullz!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu pot spune ca ma uit cu regret inapoi, in afara mortii tatalui meu, in rest imi place aceasta luna si incerc sasavurez fiecare lucru frumos si vesel pe care il degaja.
    Decembrie e clinchet de clopotei, mere coapte , castane prajite si bradul impodobit ...daca si ninge , atunci este superb :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Noi berbecii suntem nemaipomeniti, nu crezi?!

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti doresc sa ai parte de cel mai frumos Craciun alaturi de cei dragi....
    Craciun Fericit !!

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani !!
    Un An Nou 2011 cat mai bun …

    RăspundețiȘtergere

Leave a comment