sâmbătă, 5 mai 2012

Luna plina /magica

Am devenit prea delasatoare in ceea ce priveste scrisul... Inca scriu ce-i drept eseuri, si mici scenete sau nuvele, insa clar nu mta un mai sunt capabila sa imi iau drept tinta un roman si sa-l termin. Nu stiu de ce dar- imediat ce termin de scris un sfert si imi formulez o imagine buna a felului in care doresc sa-l finalizez- toata dorinta arzatoare de a impartasi acea poveste sau acele mesaje pe care le am de impartasit se naruie, se prabuseste... Poate ca sunt incapabila sa-mi duc la capat unele aspiratii, poate ca e frica de a nu ramane fara aspiratii. In fond ce e lumea fara un tel? Avem nevoie de motive pentru a trai fie ca e vorba de o perspectiva religioasa fie ca e vorba de de mici visuri pe care ni le auto-delegam pe masura ce traim totul e o iluzie si totul e plin de perspective dupa cum spunea Blaga, il inteleg prea bine si sunt de acord cu el, si totusi nu sunt suficient de curajoasa sa infrunt viata fara motiv, fara tel, fara nimic... Asa cum ma intreba un prieten odata cine sunt, astfel ma tem sa aflu cine sunt cu adevarat atunci cand nu am nici un artificiu pe care sa-l arunc in fata drept descriere. Fie-va teama de oamenii care nu au nimic de pierdut pentru ca la nivel de impuls si de instinct se afla eu-ul, tu-ul, el-ul adevarat! Poate ca uneori e mai bine ca ne impunem limite, ca societatea ne impune un anumit tip de comportament si ca noi insine imprimam un anumit tip de caracter. Poate ca fiind diversi nu realizam decat razboaie, certuri, violenta, asadar conflicte, poate ca cea mai buna modalitate de a ne accepta unii pe altii este sa fim unificati in aparenta si in comportament ( da sunt sarcastica!) ... Nu stiu altii ce cred dar eu inca ma intristez cand vad oameni certandu-se, atacandu-se verbal sau fizic, pentru ca niciodata efectele acestor agresiuni nu vor fi simtite doar de catre cei direct implicati ci si de catre cei care fac parte din mediul lor. Lumea e un cerc iar atunci cand 2 se cearta toata lumea sufera - e doar un alt fel de buterfly effect... Peace to the world! TB

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Leave a comment