joi, 11 februarie 2010

Directia?Catre imposibil!

Toti avem dorinte si teluri: sa ne imbogatim, sa avem o familie,o casa, copii. Dorinte comune,dorinte accesibile. Dar de multe ori, pe langa ceea ce este observabil, un pic mai adanc in marea spiritului nostru se regasesc dorintele tainice, oculte, etichetate drept imposibile, dar pe care nu le putem goni niciodata. De multe ori, visele acestea isi iau radacina din optimismul tineretii, al copilariei, din inocenta sufletului proaspat spalat de pacate. Imi ofer voluntar dorintele spre studiere :-).
Printre primele dorinte imposibile pe care mi le amintesc se afla si cea care m-ar fi facut pe mine fericita detinatoare a unor munti de ciocolata(yummy).Apoi datorita pasiunii mele pentru luna am devenit o mica fana a animeului Sailor Moon, si m-am trezind visand si dorindu-mi cu ardoare sa fiu sau sa devin printesa lunii, cea buna si cu sufletul pur, Serena. Tin sa precizez ca eram chiar si atunci constienta de imposibilitatea indeplinirii acestor dorinte. Apoi a inceput sa-mi placa ideea de vampir si am ajuns sa-mi imaginez ca cea mai frumoasa moarte mi-ar putea oferi-o numai o astfel de creatura prin muscatura sa senzuala si atat de necesara supravietuirii sale. In acelasi timp pasionata de misterul istoriei antice, de mitologia si oarecum de lumea specifica acelor perioade, am ajuns sa-mi doresc sa fi fost in mijlocul acelor evenimente. Sa le traiesc, sa pasesc pe drumurile umblate de acei oameni, sa le inteleg gandirea si necesitatile, sa le respect traditiile si valorile. Dorintele la de a castiga la loto nu le pun pentru ca astea inca se pot realiza :)... Pe cand aveam inca o conceptie gresita asupra fericirii m-am regasit dorindu-mi sa fiu mereu fericita, intelegand prin asta doar bucurie, veselie, buna dispozitie. Cu timpul am realizat ca fiecare clipa din viata este formata din fericire pentru ca atunci cand suferinta exista doar pentru ca bucuria sa existe, automat nimic rau nu e cu adevarat rau ( asta s-a cam indeplinit :)) ). Nu ma pot abtine sa intreb ce efect au aceste vise neimplinite asupra noastra. Poate ca au rolul de idealuri, poate ca au rolul de a mentine ceva din copilarie prezent mereu, poate ca au rolul de a ne influienta deciziile viitoare, nu pot stii cu certitudine. Eu pot spune ca m-au ajutat de multe ori sa ma regasesc pe mine atunci cand ma credeam pierduta. Si mai pot spune ca m-au facut sa-mi doresc sa fac bine si mai pot spune ca au devenit un fel de amulete care ma protejeaza (asta apropo de recentele articole ale lui cartim ). In orice caz, e interesant cum existenta acestor dorinte imposibile nu ma fac nefericita, ci parca ma fac sa ma simt plina, implinita.
Cu multa dragoste, de pe planeta dorintelor imposibile si viselor fericite, mereu visatoare, Bianca

5 comentarii:

  1. Cred ca aceste dorinte neimplinite ne face sa ne cream alte dorinte mai deosebite si mai interesante .
    Mintea umana are imaginatie foarte bogata si plina de nepravazut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarat, dar nu putem nega tendinta oamenilor de a avea idealuri si de a alerga catre ele, de parca insasi dorinta de a deveni perfect ne aduce mai aproape de perfectiune, chiar daca este adevarat ca nimeni nu va fi niciodata perfect.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce spui tu este prea incurcat si nu mai stiu de unde sa apuc :P sau poate sunt doar un pic obosit :P
    Ai fi devenit un bun psiholog :P ai smuls un "contact" cu zambetul pe buze. Multumesc pentru sugestie si idee , oricum trebuia pus.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai e adevarat ca uneori vorbesc destul de incurcat, eu o numesc filosofie :)) sau arta de a te invarti in jurul degetului. Iti multumesc pentru zambet, sunt fana si iubitoare de astfel de daruri :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am si eu cateva vise pe care as vrea sa le dezvolt pe parcursul vietii, acum numai daca vrem si luptam putem ajunge la ceea ce ne dorim cu adevarat.

    RăspundețiȘtergere

Leave a comment