marți, 16 februarie 2010

Superior Scribbler Award

Ca de obicei, cand ma trezesc dimineata, dupa ce ma spal ca orice om si eventual mananc (daca am chef), intru pe net ca sa verific cine ce a mai scris ( daca am net si timp). Si unul dintre blogurile verificate de mine in acesta dimineata a fost cel al lui cartim, ca sa aflu ca a castigat un premiu, lucru care trebuie sa recunosc ca m-a incantat.Citind articolul despre premiu si despre ce trebuie sa faca pentru a intra in posesia lui, descopar ca sunt prin lista celor premiati mai departe de cartim. Asa ca ii multumesc pe aceasta cale.
Bun iar regulile ce trebuiesc respectate pentru a intra in posesia premiului sunt:
1. Fiecare Scriitor Superior trebuie sa dea premiul la 5 prieteni bloggeri speciali.
2. Fiecare Scriitor Superior trebuie sa creeze o legatura prin intermediul internetului la blogul, respectiv autorul de blog, de la care a primit premiul.
3. Fiecare Scriitor Superior trebuie sa-si prezinte premiul pe blog si sa adauge un link la acest post.
4. Fiecare Scriitor Superior trebuie sa viziteze si sa-si adauge numele la 200:This Bling`s for you! astfel incat sa existe o evidenta a castigatorilor.
5. Fiecare Scriitor Superior trebuie sa posteze aceste reguli pe blogul lui.

Si premiile merg la:
1. espritdesmots pentru articolele ei patrunzatoare si pline de inspiratie.
2. adrian pentru un proiect care mi-a facut viata mai frumoasa.
3. richard pentru ca-si urmeaza pasiunea
4. dono pentru diminetile in care ma face sa rad cu lacrimi.
5. adela pe care am avut placerea de a o cunoaste destul de bine.

I-as oferi si lui Cartim cu draga inima dar l-a primit deja. Multumesc inca odata!

7 comentarii:

  1. Multumesc pentru cuvintele tale frumoase.
    Ma bucur ca i-ai premiat pe prietenii nostri comuni Adrian si Richard , eu am depasit oricum numarul de 5 :P
    Multumesc ca azi dimineata ai trecut in vizita pe la blogul meu :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Bianca. Atat pentru leapsa, cat si pentru cuvintele tale frumoase. O voi prelua si eu cat de curand. Pacat pt faptul ca nu poate fi un blog nominalizat de 2 ori. L-as fi trecut si pe al tau in lista cu certitudine. Te imbratisez si iti doresc numai lucruri frumoase si momente de neuitat

    RăspundețiȘtergere
  3. Placerea e de partea mea. De obicei, nu spun cuvinte frumoase doar ca sa fie spuse, ci spun ceea ce cred. Asa ca espritdesmots sa fi sigura ca-ti meriti premiul. Iar Cartim, de obicei dimineata iti vizitez blogul,desigur cata vreme timpul,laptopul si netul imi permit asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Wowwwww , ai facut sa ma simt bine si sa ma bucur ca cineva ma citeste.

    Imi pare rau ca ieri m-am culcat prea devreme si nu eram sa iti raspund cu "Buna seara"

    RăspundețiȘtergere
  5. pai ce am facut de te-am facut sa te simti bine?

    RăspundețiȘtergere

Leave a comment