joi, 17 februarie 2011

10 things I love

Am primit o leapsa foarte interesanta de la cartim, care cere sa enumeri 10 lucruri care iti plac.
1. Marea, vantul, muntele, cerul, norii, stelele, padurile (nu noaptea) ador sa le simt, sau sa le privesc(dupa caz), sa fiu in mijlocul lor...
2. Muzica si dansul, imi place sa ascult de la melodii din top 40 UK pana la melodii traditionale celtice, orientale, grecesti. Invat cu muzica, citesc cu muzica, uneori dorm cu muzica, curatenie fac numai cu muzica, mancarea o pregatesc invartindu-ma pe cine stie ce ritmuri.
3. Cartile, sa le citesc in special, ador sa fiu im mijlocul aventurilor, sa creez scenarii sa e compar cu ceea ce se intampla de fapt in roman, si ma ajuta sa gandesc, sau sa ma calmez daca sunt suparata, dar recunosc ca ador mirosul de carti, sa simt foile atunci cand le rasfoiesc, din pacate in ultimul timp am citit in special carti electronice asa ca imi rasfat aceasta placere mai rar.
4. Calatoriile, fie pe mare fie in aer , cu trenul sau cu masina, ador sa cunosc locuri noi, sa cunosc oameni, sa fac cunostinta cu alte traditii si alte culturi.
5. Pianul, nu sunt priceputa, dar imi place sa cant la el, din pacate acesta este un alt lucru pe care nu-l fac suficient de des.
6. Prietenii, imi ador prietenii, mereu surprinzatori, mereu alaturi de mine, si oricat de suparati sunt tot se prefac ca glumele mele sunt bune :))...
7. Principiile mele, poate ca suna neobisnuit, insa eu am un set de valori pe care le-am strans singurica de-a lungul timpului, sa le urmez ma face fericita, de fac rolul lor este acela ca eu sa raman mereu impacata cu mine insami.
8. Visele si planurile, cred ca in fiecare zi gasesc un nou vis si incep sa planuiesc cum sa fac ca sa mi-l implinesc. Si imi place sa alerg dupa micii mei fluturasi frumos colorati, iar uneori chiar ii prind :D.
9. Sa vorbesc, dar si sa ascult uneori vorbesc fara pauza, din nefericire pentru ascultatorii mei, prietenii stiu ca ma pot intrerupe oricand.
10. Si nu in ultimul rand imi iubesc sa iubesc dupa cum am mai spus, de fapt iubesc sentimentele in general, imi place sa le studiez, imi place sa comentez, sa ma lupt cu ele, sa ma las in voia lor, imi place cand ma intalta si ma coboara, imi place cand ma invartesc ca intr-un ciclon, sau cand sunt atat de fine pentru scurt timp incat te simti ca in ochiul uraganului, imi place cand ma mint ca sunt in siguranta, si cu siguranta iubesc cand sunt vulnerabila...

Voua ce va place? Leapsa se duce la oricine doreste sa o preia...

2 comentarii:

  1. Hi, Bianca. Thank you very much for dropping by and commenting in my blog. You are totally right about the great structures of our time.

    Happy Weekend. Please visit my site again. I wish I can read your language so that I can know you better.

    Thanks again.

    RăspundețiȘtergere
  2. Faina aborfarea, te-ai concentrat mai mult pe lucruri abstracte decat pe cale concrete, palpabile.

    RăspundețiȘtergere

Leave a comment