joi, 10 februarie 2011

Some days it`s just not worth the effort to stay sane

Zambesc acum. De aproximativ 30 de ore de cand am descoperit seria Dark Ones a lui Katie MacAlister mi-am pierdut abilitatea de a-mi controla fata: fie rad in fata calculatorului ceea ce suna (si este probabil) de-a dreptul penibil, fie nu pot sa-mi sterg zambetul de pe fata. Daca inainte vorba era ca in spatele unei femei fericite exista un barbat minunat (sau cum unele prietene mai nebunatice ar spune: bun la pat), acuma se pare ca am redescoperit esenta vietii, astfel pot afirma cu desavarsire ca in spatele unei femei fericite poate la fel de bine sa existe si o carte superba.
Ce inseamna seria Dark Ones? Inseamna aventuri palpitante in care femeia incapatanata si obsedata de convingerile sale, care evident are mereu dreptate, stapana pe viata ei, accepta (intr-un final) rolul pe care destinul tragic al Moravinilor(un soi de vampiri care pot manca, nu ard din cauza soarelui -desi nu e sanatos pentru ei sa stea in soare, bogati, aroganti, plini de ei, incapatanati, si mai ales cu totul si cu totul fermecatori)o leaga prin lanturi de pofta trupeasca, dorinta, pasiune, iubire de aceste fiinte supranaturale. Mai pe scurt in spatele unui vampir bun ( =)) get it?! vampirul este rau pana cand se indragosteste de femeie) se afla o femeie independenta minunata si indragostita pana peste urechi:)).
Mai adauga peste toata aceasta imbalmaseala criminali gotici si obsedati, demoni narcisisti si fantome mamoase, si ai o carte plina de umor si un pretext minunat pentru a te preda simturilor. Plus ca dupa cum am mai spus in nenumarate randuri (da` stiu ca-mi place sa vorbesc in clisee) ideea de vampir este deja de-a dreptul romantica, chiar si fara sa mai adaugam toate artificile de mai sus.
Sa mentionez ca am citit 1100 pagini pana acum?!
Ma intorc la citit pentru ca am inceput sa creez vreo 10 scenarii posibile pentru ce se va intampla mai departe si sunt curioasa daca se va potrivi vreunul, plus ca nu mai am rabdare...

You know the drill: cu drag, eu Bianca (mereu a voastra scumpa si draga adica ).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Leave a comment