luni, 28 februarie 2011

Despre the end

Un lait motiv pe care il invatam devreme in viata este ca totul se sfarseste. Fie ca e vorba de jucaria preferata pe care o scapam pe jos si ajunge la gunoi, fie ca e vorba de o etapa a vietii, fie ca e vorba de oameni sau chiar de planete, sisteme solare, totul se termina.
De cate ori oare nu ne-am intrebat ce e dincolo de moarte... Unii spun ca e un mare nimic, ca viata dupa moarte e un mit, altii spun ca e precum Raiul descris de Dante-o extensie a visurilor noastre, altii spun ca energia care ramane dupa noi este reciclata- ne reincarnam. Aseara am visat un vechi vis al meu, in care tot ceea ce vedeam era negru, dar in care imi auzeam gandurile. M-am surprins intrebandu-ma in vis daca asa o sa fie si dupa moarte. Daca pur si simplu voi fi o voce pierduta in vid, sau energie care se pregateste pentru a fi asimilata de un corp, si mi-am dat seama ca gandul ca mai departe nu e nimic ma sperie mai tare decat posibilitatea unei forme de existenta noi. In fond suntem ceea ce credem. Ca suntem atei, ca alegem sa urmam o religie, sau ca combinam traditiile unor mai multe religii pentru a crea un set de credinte in conformitate cu personalitatile noastre, important e ca ceea ce credem sa fie un instrument care sa ne ajute sa traim in impacare si echilibru emotional macar :). Eu una mi-am creat pe parcursul timpului un set de credinte si principii pe care nu le incalc. Eu cred ca dupa moarte devenim energie si ca la un moment dat vom revenii sub o forma sau alta pe pamant. De asemeni cred ca ceea ce credem poate deveni realitate, asadar sunt convinsa ca ma voi reincarna.

Ce parere aveti?

4 comentarii:

  1. Sunt unu` din cei care cred ca dupa moarte exista un mare nimic... si ca religia e acelas lucru. Cred ca ziua de maine depinde de ce faci azi si indiferent cate "fapte bune" vei face o vei duce lafel de greu dak nu faci ceva sa iti mearga bine. Mai multe explicatii alta data...

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti respectam opinia (de fapt, cred ca Raul este chiar de acord cu tine). Asteptam cu drag si alte explicatii...

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred si nu cred :P Sunt mai spre ateu deczat spre credincios, dar cred ca exista "un ceva" , o instanta superioara,maai degraba cred in teoriile lui Daniken caam fost vizitati de aliens.

    O zambila pentru tine :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Owww ce dulce >:D<. Multumesc frumos

    RăspundețiȘtergere

Leave a comment