marți, 18 mai 2010

Leapsa cu Literatura

Am primit de la cartim ( http://cartim.ro), o leapsa asa ca o sa ii dau drumul...

1. Cate carti ai citit pana acum in 2010?
Cel putin 20.
2.Cate carti de fictiune si cate de non-fictiune?
Vreo 4 non-fictiune, restul fictiune.
3. Care e proportia barbati vs femei?
60% femei, 40% barbati.
4. Care e cartea preferata citita in 2010?
Greu de ales, dar o sa merg cu Twilight a lui Stephenie Meyer, nu de alta dar ador vampirii :)).
5. Care e cartea care ti-a placut cel mai putin pana acum in 2010?
Codul civil se pune?! Nu am nici una care sa nu-mi fi placut, daca nu-mi place nu o citesc :D.
6. Ai inceput vreo carte si nu ai putut sa o termini?
Intr-un mod ciudat chiar si atunci cand citesc mai multe carti in paralel, tot reusesc sa le termin mai devreme sau mai tarziu, curiozitatea e de vina.
7. Care este cea mai veche carte citita?
Probabil ca Divina Comedie a lui Dante Alighieri care se presupune ca a fost inceputa undeva pe la 1306, dar nu sunt sigura.
8. Dar cea mai noua?
Twilight vol 4 probabil...
9. Ce mai lung si cel mai scurt titlu?
Fenomenologia spiritului- Hegel, Gitanjali- Rabindranath Tagore.
10. Cea mai lunga si cea mai scurta carte?
Curs de franceza ar fi cea mai lunga, iar cea mai scurta The secret.
11. Cate carti imprumutate?
Nici una.
12. Cate carti sunt traduceri?
Pai vreo 12 le-am citit in engleza, deci nu se pun ca traduceri, cred ca doar 2 carti dintre cele pe care le-am citit sunt traduceri.
13. Care este cel mai citit autor anul acesta?
Probabil Lisa Jane Smith, ca numar de volume.
14. Ai recitit vreo carte?
Da am recitit Peaceful Warrior a lui Dan Millman.
15. Care este personajul preferat din cartile citite pana acum in 2010?
Damon Salvatore
16. Ce tari ai vizitat prin cartile citite?
Franta, S.U.A. , U.K. , Italia, Japonia, Spania ( in 2010).
17. Ce scriitori descoperiti in 2010 ai vrea sa citesti mai mult?
Sa zicem ca Stephenie Meyer, pentru ca astept cu nerabdare vol 5 din Twilight...
18. E vreo carte pe care regreti ca ai amanat-o?
Nu prea aman cand vine vorba de lectura..
Leapsa asta se duce la orice vrea sa o preia
13.

9 comentarii:

  1. M-ai intrecut in citit :P
    Te rog acolo la "cartim" sa pui si link-ul.Se poate? Daca ai chef daca nu , lasa asa.
    Multumesc ca ai raspuns lepsei mele :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Binaca ti-am mai dat o leapsa :))
    Sper sa o preiei :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Acuma ma duc sa verific ce leapsa mi-ai dat :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Twilight asta sper ca cartile sa fie mai bune decat filmele.
    Si pe mine ma intereseaza vampirii dar as dori sa stiu daca ma pot apuca de carte sau e doar sirop de coacaze ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu e o capodopera a literaturii, desigur are momente previzibile, dar are si momente la care chiar nu te astepti. Cel putin vol 4 l-am savurat pana la ultima litera. E scris usor, nu e intortocheat ( cum prefer eu de obicei romanele), e placut si relaxant. Oricum e mult mai captivant decat filmul.

    RăspundețiȘtergere
  6. Hehehe....si mie imi place Twilight. Am citit vara asta toate cartile intr-o saptamana :) Sunt frumusele, te destind si parca nu mai vrei sa le lasi din mana. Iar povestea de dragoste a personajelor este superba. Din punctul meu de vedere concureaza intr-un top de tipul cele mai frumoase 10 povesti de dragoste din literatura.
    P.s: Daca nu ai citit, incearca si Academia vampirilor a lui Rachel Mead. S-a tradus primul volum si nu e rau deloc.
    P.s2: Tot din categoria literatura cu vampiri care este ok, am mai citit si Casa Noptii si chiar merg cartile.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc frumos pentru recomandari espiritdesmots :*. Sunt de acord cu tine Twilight e o carte scrisa placut, usor si accesibil care provoaca o usoara dependenta: odata ce ai luat-o in mana nu mai vrei sa o lasi pana nu o termini. Ai citit draftul volumului 5 de pe site-ul autoarei?

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu, recunosc ca nu am citit-o. Stiu, draftul, insa vreau sa il citesc intr-o perioada mai linistita, ca sa ma bucur efectiv de el. Daca l-as citi pe fuga, as simti ca pierd din placerea cartii.
    P.s: au aparut si volumele 2 si 3 din Academia Vampirilor. Se pot citi si in engleza pe Gigapedia.

    RăspundețiȘtergere
  9. Chiar preferam sa le citesc in engleza. E bine ca ai rabdare. Eu am o curiozitate necontrolabila cand vine vorba de carti ( si nu numai), iar din acest motiv cum pun mana pe o carte trebuie sa o termin, altfel imi petrec timpul facand tot felul de scenarii posibile in minte si nu ma mai concentrez pe altceva.

    RăspundețiȘtergere

Leave a comment