miercuri, 26 mai 2010

Leapsa: Prima carte citita

Monsieur Cartim ( http://cartim.ro ) a binevoit sa-mi mai arunce o leapsa in care trebuie sa-mi amintesc printre siruri de romane, ce carte am citi prima data. Banuiesc ca basmele Fratilor Grim nu se pun si nici povestile nemuritoare. Cred ca Pacala am citit prima data cap-coada, pentru ca eram frustrata ca mama mea dulce si scumpa adormea dupa primele doua fraze pe care le citea, asa ca dupa ce am invatat sa citesc a trebuit sa iau la mana tot ce incepuse mama sa-mi citeasca. Dupa aceea am vazut Dosarul Pelican la tv si am descoperit ca aveam cartea lui J Grisham- Cazul Pelican- in casa si m-a prins curiozitatea.
Leapsa merge mai departe la toti care vor sa raspunda!

2 comentarii:

  1. Ai inceput cu ceva de calitate si destul deserios, nu te-ai jucat ca baietii cu Winnetou sa Colt Alb :P
    Bravo Berbeaca precoce ce esti :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai mie mi-a placut la scoala pentru ca am invatat sa citesc :D.

    RăspundețiȘtergere

Leave a comment