duminică, 30 ianuarie 2011

My kingdom for some sleep!

Cam asa gandeam eu acum cateva zile. Si era normal sa gandesc asa, din moment ce avusesem la nopti albe de le pierdusem sirul. La inceput nu m-a deranjat , dar dupa o saptamana am inceput sa sufar de pe urma insomniilor, de la oboseala, la dureri de cap. Si cum exista vorba aia care ne invata sa avem grija ce ne dorim, m-am trezit cu ditamai gripa. Partea buna e ca dorm de rup, partea naspa e ca dorm degeaba, ca odata cu gripa s-a instalat durerea de muschi, oboseala, si mici ameteli. Si de parca nu ar fi suficient ca ma dor toate, mai si tusesc ca o capra, iar odata cu tusea ma apuca o durere de cap de-mi vine sa ma arunc pe geam. Din pacate asta nu ar rezolva nimic,pentru ca stau la parter. Si uite asa iara am ajuns racita, iara ma indop cu pastile. Va zic eu sigur kharma asta ma ajunge din urma!!!
Cel putin pot afirma cu mandrie ca cineva acolo sus imi aude dorintele si nu ma ignora in totalitate. Eh, spuneti-mi voi acuma cati se pot lauda cu asta?! Cu toate ca avand in vedere starea mea nu ar trebui sa ma laud...
Si colac peste pupaza raceala asta m-a deprimat, asa cum se intampla de fapt mereu in lumea mea. Eh, dar ce conteaza!!! Mi s-a indeplinit dorinta, iar acum platesc consecintele, cata vreme dorm (da stiu dorm degeaba, asa si?! ) tot e bine. Vorba aia putea sa ma juleasca mai bine. Speranta mea este ca dupa ce ma trezesc maine raceala asta va fi un vis urat, iar eu voi fi proaspata si odihnita ca o prajitura buna :)) !

V-as pupa si imbratisa cu drag ca de obicei, dar asta ar insemna sa va dau virusi, spuneti-mi ca sunt zgarcita, dar mie imi place sa-i tin pentru mine! Pana una-alta va doresc sanatate si somn odihnitor, mereu a voastra suferinda si draga, Bianca!

2 comentarii:

Leave a comment