miercuri, 11 noiembrie 2009

O mica familie

Casa in care imi permit a spune ca am "crescut" ca bloggeritza desi terminologia, imi pare ca are o conotatie deasta de genu` e la moda sa ai blog, este http://adrianswebs.com . Intr-o seara (parca), Adrian (site ownerul) imi face o propunere ( stiind ca am multe pareri despre multe lucruri, sau aceleasi pareri despre orice, ma rog ceva de genul), oferindu-mi sansa sa scriu alaturi de el si de alti prieteni de-ai sai, pe un blog care sa sintetizeze in fond, trairile si intorsaturile pe care viata unor oameni complet diferiti le ia, gandurile noastre comune sau mai putin comune, dar si lucruri pe care le consideram interesante, sau care merita mentionate, lectii de istorie, de marketing, de legislatie, si tot ceea ce ne-a trecut noua, oamenilor, scriitorilor, prin cap. Incetul cu incetul am reusit sa ajungem la inimile unor oameni, ale caror fete nu le cunosteam dar, care ramaneau prin traficul inregistrat, ca indivizi atrasi sau interesati de ceea ce noi scriam cu mult drag. Am schimbat pareri, am dezbatut, ne-am varat in discutii aprige, ne-am contrazis, ne-am sustinut, sau pur si simplu am acceptat parerile celor care ne citeau. Fiecare autor avea lumea sa proprie, rupta din povesti, din realitati, din sentimente, din dorinte o lume virtuala pe care o puteau vizita oricine, la care toata lumea avea acces. Lumea mea se numeste pentru ca nu am parasit acest pseudo-blog, Bianca`s World.
Pana una alta va salut cu drag, si ramane sa ne mai auzim.

8 comentarii:

  1. Da, ca o mica familie. Exact asa v-am perceput si eu. O mica familie in care fiecare se individualizeaza, creandu-si un spatiu de expunere si de exprimare. Si chiar daca eu am tins sa ma desprind putin in ultima jumatate de an, ma intorc de fiecare data cu drag la blogul nostru si va redescopar. Te salut si eu cu drag, Bianca

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca am nimerit pe gustul tau. Tot mangaliot si eu :).

    RăspundețiȘtergere
  3. Richard si aici dau de tine??? :P
    Bianca sper sa mai scrii si dincolo ca te-am amintit intr-o leapsa :P
    Hai ca te pun in Blogroll, ca sa fiu sigur ca nimeresc la tine si nu la un alt amic care acelas skin ca si tine :P

    RăspundețiȘtergere
  4. scriu in ambele parti, ba chiar scriu mai mult pe adrianswebs :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Dar ma lasi sa comentez si aici sper :P
    Te-am adaugat in Blogroll asa ca scrie si aici ca sa am ce comenta :P

    RăspundețiȘtergere
  6. poti comenta unde doresti, si am scris ceva chiar si aici

    RăspundețiȘtergere

Leave a comment