luni, 2 august 2010

Update- Premiul Blogger Prietenos

Incep prin ai cere scuze lui Cartim ( http://cartim.ro ) pentru ca am intarziat cu postarea, dar lipsa timpului liber si-a avut parerile ei despre ce activitati am de realizat. Astfel am castigat premiul pentru Blogger Prietenos, desi nu prea imi mai merit titlul de blogger deoarece am fost cam inactiva in ultimul timp, apreciez totusi titlul de prietenos, pentru ca ma consider o persoana prietenoasa si imi place sa fiu considerata asa si de catre altii.

O sa-mi iau libertarea de a oferi acest premiul lui espritdesmots (http://espritdesmots.wordpress.com/) care merita cu desavarsire acest premiu. Pe Adrian nu-l ignor intentionat, dar de vreme ce a primit acest premiu deja de la cartim, nu pot face decat sa subscriu la cele spuse de el si sa-l fac un pic cu ou si cu otet pe cartim ca mi-a luat-o inainte. Ehh glumesc desigur.

Pana una alta va las purtand in suflet dorinta de a reveni cu un post cat mai curand. Multi pupici grecesti muah muah muah !!!!!

Un comentariu:

Leave a comment