marți, 31 august 2010

Cafeaua si tigarile

Am realizat si eu in sfarsit ce rol au tigarile si cafelele in viata oamenilor dependenti de acestea.
Cafea beau ocazional, iar de tigari nu ma ating, asa ca am studiat si eu vara asta comportamentul persoanelor cu care lucrez si am realizat ca oamenii devin atrasi de actiunea de a fuma (de exemplu), atunci cand lucreaza cu alti oameni, iar acestia in pauze se aduna si discuta la o tigara. E clar asadar ca sunt modalitati prin care oamenii socializeaza, la fel ca si alcoolul. Ca si cum odata ce ai tigara , paharul de bere sau cafeaua in mana, faci parte din grup pentru ca iti scoti mantia de invizibilitate.
In mod ciudat eu nu ma simt invizibila decat cand vine vorba de familia mea, care niciodata nu aude ceea ce spun, exceptie facand surioara mea. Am observat ca atat la munca cat si in viata de zi cu zi, daca am vrut sa fac parte dintr-un grup, am fost acceptata cu usurinta de cei din jur, chiar daca vorbesc mult si uneori sunt plictisitoare :)).
Una peste alta am reusit sa pun cap la coada o alta teorie, asa ca daca vad vreun documentar pe national geographic despre chestia asta ma cert urat de tot cu ei . Si-asa aia de la NASA mi-au furat cateva din teorii . Ma rog, totul pentru binele omenirii banuiesc...
Din mijlocul marii Egee, va saluta cu drag, mereu a voastra scumpa si draga , Bianca!

5 comentarii:

  1. :)) Grea meserie viata asta!
    Ce ti-o fi si cu NASA asta...ma gandeam eu ca e cam straniu ca ei sa le stie pe toate...

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai venit, Medicinisto ! Eu ii suspectez ca au inventat o modalitate prin care citesc gandurile oamenilor in timp ce acestia dorm :))...

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne...cred ca stau si ascult toata noaptea muzica din playlistul tau, m-a cucerit de-a dreptul si pot sa spun ca sunt pretentioasa chiar in ceea ce priveste muzica. E deosebita...

    RăspundețiȘtergere
  4. O sa scriu un articol in care mai includ cateva melodii dragute atunci :D

    RăspundețiȘtergere

Leave a comment