sâmbătă, 20 februarie 2010

Love and music I

Toti avem melodii de suflet care ne devin oarecum prietene pe parcursul vietii, la greu la bine, mereu alaturi noi, la cateva clickuri distanta. Eu sunt o mare consumatoare de muzica. De la Mozart la muzica disco, de la Beyonce la muzica celtica. Imi place pianul, vioara, violoncelul,chitara si chiar si tobele. Imi plac melodiile cu versuri care ma ating, dar si melodiile fara versuri. Nu-mi ramane decat sa incep:
Printre melodiile mele preferate se afla Aerosmith cu al sau I don`t wanna miss a thing, poate si din cauza ca versurile ma reprezinta perfect, cand ma indragostesc asa sunt si eu nu vreau sa clipesc, nu vreau sa dorm pentru ca ar insemna sa pierd clipe petrecute alaturi de acea persoana importanta.
"why do birds suddenly apear everytime you are near? just like me they want to be close to you" cine recunoaste aceste versuri stie ca se refera la melodia close to you al celor de la carpenters, melodie pe care eu am descoperit-o intr-un film si de care m-am indragostit :X
O alta melodie preferata de-a mea este Love story- Richard Clayderman , prima melodie pe care mi-a cantat-o cel care m-a introdus in tainele pianului desigur ca am plans atunci dar aia e o alta poveste, cert e ca e o poveste trista de dragoste pe care cuvintele nu ar putea sa o descrie la fel de bine precum acordurile pianului o fac.
O melodie pe care sunt mandra sa spun ca o pot canta la pian( doar pentru ca e usoara :)) ), este melodia lui Des`ree - kissing you, pentru ca un sarut plin de dragoste poate deveni pumnalul ce iti sfasie inima, atunci cand inceteaza.
Un adevarat blues, All for love al lui Michael Bolton ma face sa-mi doresc sa ma pierd in bratele puternice ale iubitului, chiar daca versurile sugereaza o despartire, el inca incearca sa ii arate ca iubirea invinge totul ceea ce e dulce, ceea ce ramane ca o raza de speranta pentru ascultator.
Tot All for love ar face si Rod Stewart, Bryan Adams si Sting daca iubitele lor le-ar oferi dragoste, melodie pe care o iubesc si eu pe langa alte cateva de milioane de oameni.
Urmeaza Je t`aime - Lara Fabian , pentru ca accepta greselile pe care le facem uneori ca oameni in numele iubirii, si pentru ca in ciuda lor face una dintre cele mai puternice declaratii de dragoste pe muzica chiar :D.
Desigur draga si scumpa Celine Dion are si ea cateva melodii frumoase de dragoste printre care si Because you loved me, melodie in care ne vorbeste despre cum te schimba si de multe ori ajuta dragostea adevarata a celui de langa tine.
Probabil ca putini au auzit de Secret Garden care au cateva melodii pe care eu le iubesc printre care si Half a World away, desi nu sunt sigura ca le apartine, imi place foarte mult melodia.
Urmeaza desigur Backstreet Boys - Incomplete, melodie in care m-am regasit, in special in perioada cand a aparut. Nu eram eu fana a baietilor, dar cu melodia aia m-au cucerit.

Voua ce melodii de dragoste va plac?

To be Continued..

7 comentarii:

  1. Bryan Adams - (Everything I Do) I Do It For You
    Bryan Adams - Please Forgive Me
    Queen - Love of my Life
    Queen - Who Wants To Live Forever
    Bon Jovi - Always
    jennifer Rush - The Power Of Love
    Meat Loaf - I would do anything for love
    Joe Dassin - Et si tu n'existais pas
    Scorpions Send me an Anegel
    Peter Gabriel & Kate Bush -Don't Give Up

    cam acestea au fost cateva din cele care mi-au trecut prin cap , dar mai sunt foarte multe...

    RăspundețiȘtergere
  2. in afara de don`t give up pe care nu am ascultat-o cel putin nu cred, melodiile pe care le-ai mentionat se afla si pe lista mea

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place foarte mult stilul tau de scris :-D.
    Am aceasi lista ca a ta si Catrtim inafara de Joe Dassin-Et si tu n'existais pas, pe care nu o am auzit-o pana acuma.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sinead O'Connor - Nothing Compares to you
    Scorpions - Still Loving you
    Zucchero & Paul Young -Senza una Donna
    Petr Cetera -The Glory of Love
    Patrick Swayze - Hungry Eyes - She is like wind +soundtrack-ul de la "Ghost"

    Si ar mai fi multe ...cam 2 GB pe mp3 player :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma mandresc ca prin mine ati ajuns sa scrieti unul pe blogul celuilant :P
    Uite acesta este un motiv in plus pentru care imi place blogging-ul :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Ti-am mai pus o lista.
    Unde disparusi , Bianca ?

    RăspundețiȘtergere

Leave a comment