marți, 13 iulie 2010

Draga Jurnalule,

Nu stiu altii cum sunt, dar eu ador senzatia de mister si magie care ma invaluie inca din momentul in care pasesc pe taramul grecesc. Da a venit vara si odata cu ea mult asteptata vacanta de 2 luni in Grecia. O binemeritata vacanta as putea spune, avand in vedere aventurile prin care am trecut ca sa ajung pe minunata insula Samos. Iar azi am avut parte de prima mea expunere la soare. Plaja, apa, o usoara adiere racoroasa de vant au fost ingredientele perfecte pentru un somn de o frumusete rara. Uneori mi se pare ca apartin mai degraba societatii elene, decat celei romanesti. Cine stie poate ca intr-o viata anterioara am locuit aici, iar sufletul meu isi recunoaste casa, de unde si senzatia de apartenenta. Eu plec la o frumoasa plimbare prin portul pytaghorio.
Va pupacesc cu drag si promit ca o sa revin curand cu lucruri ceva mai interesante de povestit, mereu a voastra Bianca

Un comentariu:

Leave a comment