vineri, 11 iunie 2010

House of Night

Mereu imi place sa-mi amintesc cat de bine ma simt in pielea mea. Si oarecum, mereu exista cate o persoana care ma face sa-mi apreciez felul de a fi chiar mai mult decat o fac de obicei. Pasiunea mea pentru carti, a fost prezenta in viata mea inca de cand eram un gandac cu fundite, care mergea la gradinita si care isi dorea din tot sufletelul sa invete sa citeasca. Mereu descopar cate o carte care reprezinta,sau care ma incanta. De data asta am descoperit o autoare valoroasa, plina de imaginatie si creativitate combinate cu un umor fantastic. Patrunzand in lumea ei, am descoperit ca este o sora destul de apropiata a lumii visurilor mele, iar stilul ei comic, in care reda gandurile personajelor, este parca copia perfecta a felului in care eu comunic cu mine.
Ce e mai placut decat sa regasesti un suflet geaman aflat la mare distanta de timp, si de spatiu?! Prea putine lucruri... In orice caz vreau sa va fac cunostinta cu PC Cast, autoare seriei Casa Noptii. Desigur, trebuie sa-i multumesc lui espritdesmnots ( http://espritdesmots.wordpress.com/ ) din nou pentru recomandare. Va recomand de asemenea si Divine by Mistake care este fermecatoare, si care imi aminteste inca odata ca in lumea cartilor nu exista imposibil.
Cu mult drag, desprinsa pentru cateva momente din lumea fantastica, mereu a voastra scumpa si draga Bianca.

8 comentarii:

  1. Si espritdesmots se bucura ca ti-a placut cartea. Chiar ma gandeam la tine azi. Am fost la Bookfest si am luat Academia Vampirilor 3&VD 4 si am primit si ....poster! :)) Eu cred ca ar trebui sa facem un club de lectura pentru cei pasionati :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ar fi o idee minunata! Eu am luat vreo 20 de carti cu vampiri care sa-mi tina de urat pe durata vacantei mele in Grecia, nu ca m-as plictisi acolo vreodata :)). Acuma am patit cu house of night exact ceea ce am patit cu vampire academy, in fiecare seara visez tot felul de scenarii care ar putea sa se intample in ultima carte. Din pacate pana in ianuarie nu o sa aflu sfarsitul. O sa ma apuc de Morganville Vampires dupa ce termin cartile lui PC Cast.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bunn, vampiri, deci tot la astia am ramas. Macar sunt nemuritori?
    Mie mmi-ar place sa fiu vampiroi, vad ca toata lumea se da in vant dupa ei :P

    Ba, mama draga, ce faci cu mine? Imi provoci cardiac arest cu schimbarea temelor pe blog?
    Ce avea cealanta de ai aruncat-o?

    Trebuie sa te invat cum sa scrii ca numele celui pe care il mentionezi sa apara ca link....

    De ex: espritdesmnots si iti va apare numele ca link, adica reader-ul va putea da click direct acolo si va ajunge pe blogul dom'soarei.

    Mai esti pe meleaguri danvitene sau ai plecat spre patria lui Ulise ? :P

    RăspundețiȘtergere
  4. =)), imi plac schimbarile de imagine. Deaia am schimbat tema, in plus am pus muzica !!!!!! Pe wordpressa stiu sa scriu numele ca link, dar acilea e diferit si nu-mi iese :)).
    Inca sunt in Romania, dar ma pregatesc de plecare, oricum abia astept vacanta mea greceasca. E ca a 2-a mea casa:X.
    Daca ai fi vampiroi, mi-as lasa iubitul, si te-as fura de la iubita ta >:), asta daca nu as putea sa te conving sa ma transformi si pe mine intr-unul :D.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nic nu ar strica sa fiu vampiroi :p mi-ar place sa parcurg sute de ani cunoscand diverse personalitati iar pe cei la care as tine i-as transforma sa nu raman fara ei.

    Este egoist cumva ceea ce mi=a traznit prin cap acum?

    Want live Forever ? Yes!=))

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu vreaaaauuu deci astept sa te transformi si apoi sa ma faci si pe mine vampir >:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Trebuie sa te invat sa pui link-uri altfel nu ma fac vamoiroi si nu te mai transform :P

    RăspundețiȘtergere

Leave a comment