sâmbătă, 5 iunie 2010

Vampire Academy

Acum nu prea mult timp, draga mea prietena, espritdesmots ( http://espritdesmots.wordpress.com/ ), mi-a recomandat cartea lui Richelle Mead - Vampire Academy, in urma unui post pe care l-am scris.
Cum ador vampirii, mi se par sexy :)), si cum imi place sa citesc, mi-am propus sa incerc primul volum al acestei serii, ca sa descopar o poveste fermecatoare, scrisa din perspectiva Rosei, un dhampir adolescent, o rebela fugita din academia vampirilor. Impreuna cu prietena sa Lisa un vampir ( muritor), Rosa se vede nevoita sa se intoarca la scoala. Printre toate aventurile, gandurile, nedumeririle lor, cele 2 fete descopera dragostea, ca sa o piarda si sa o redescopere. Desigur chiar si in lumea ciudata a vampirilor ( Moroi), condusa de cele 12 familii regale, exista intrigi si ipocrizie. In ciuda Strigoilor(vampiri nemuritori), care sunt o amenintare permanenta pentru oameni, dhampiri si Moroi, Rosa traieste dramele unei adolescente relativ tipice: tradare, minciuni, prietenie, dragoste, indoieli, impulsivitate. Richelle Mead are un stil placut care creaza o oarecare dependenta, iar personalitatea puternica a Rosei este absolut fermecatoare. Am citit toate cele 5 volume deja aparute, si nu mai am rabdare pana in Decembrie cand va fi publicat al 6-lea si ultimul volum din serie.

2 comentarii:

  1. De cand sunt vampirii muritori??
    Nu mai au farmec daca sunt muritori , este ca si cum ar fi om si s-ar hrani doar cu biftec si gratar in sange :P
    Nu e bine, vampirii sa raana vampiri , domn'le !!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc mult, Bianca. Ma simt onorata de post. Eu de abia am terminat volumul 2 si astept sa am putin timp sa le devorez si pe celelalte.
    In al doilea rand, realismul isi scade validitatea in cadrul unor carti de fictiune si fantasy. Atata timp cat se vrea sublinierea fragilitatii existentei si unii vampiri pot deveni nemuritori :)

    RăspundețiȘtergere

Leave a comment