marți, 20 aprilie 2010

Draga jurnalule,

Nu stiu de ce dar oamenii au simtit dintotdeauna o nevoie de a crede in mai mult...
Poate ca au incercat sa dea un sens vietii, poate ca pur si simplu lucrurile pe care nu le putem explica ne fascineaza, habar nu am, cert e ca legende despre fiinte cu puteri ciudate au existat mereu. Pe mine ma incanta ideea ca ar putea exista cineva mai puternic, mai intelept, pe scurt cineva diferit de mine. Nu ca nu mi-ar placea o lume formata din persoane ca mine (lumea ar fi perfecta =)) ), dar ador diversitatea si ceea ce-mi place la ea este faptul ca ma obliga sa ma adaptez, sa ma schimb, sa invat lucruri noi pe care nu le-as putea invata tot de la mine. Lumea e deja asa, diferita de mine, exista oameni mai intelepti, mai culti, mai puternici, mai deosebiti decat mine, lucru care-mi permite sa ma simt unica. Revenind la subiect, legendele, miturile mereu au fost una din pasiunile mele. Imi plac lucrurile care contrazic stiinta, fenomenele oculte, vampirii, vrajitoarele, fantomele, Dumnezeu. La fel ca orice altceva pe lume si stiinta trebuie sa aiba un opus. Cand eram mica mi-am creat o lume fantastica in care eu seara hotaram ce si cum visam. Vampirii au facut parte din lumea mea fantastica, iar moartea perfecta mi-ar fi putut-o oferi doar o astfel de fiinta mistica. De ce imi amintesc de toate astea? Am gasit un serial care mi-a placut mult si care mi-a trezit din nou interesul fata de vampiri. Serialul se numeste Vampire Diaries si prezinta o poveste interesanta in care 2 frati devin dusmani (din cauza unei femei desigur), dar care ajung mereu in situatia in care sunt nevoiti sa se ajute. Eu ma apuc de citit cartile ca nu mai am rabdare.

6 comentarii:

  1. Bianca, iti recomand un serial care mi-au adus aminte de vampiri, e dragut , usurel si are si cateva personaje nostme.
    Se numeste "Blod Ties" si gasesti mai infomatii de spre serial la Blood Ties Serialul

    RăspundețiȘtergere
  2. Ha, ce amuzant. Tocmai iti scriam despre cartile VD si iti sugeram serialul care este foarte bun. Uitasem sa ma inregistrez, s-a sters comentariul si pac, gasesc postul asta. Vampire Diaries serialul este absolut fenomenal! Iar Damon excelent :)
    p.s: cartile nu m-au entuziasmat atat de tare, tot serialul este mult, mult mai bun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie :D De abia astept sezonul 2 :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai observat cat de mult difera stilul de a scrie al autoarei de la roman la roman? Ultimul volum imi aduce aminte de anime-uri, nu e doar din cauza numelor personajelor negative, ci si felul in care nareaza, toate rasturnarile de situatie plus puterile ultra-super-speciale :)) pe care le are Elena si chestia cu "believe in me". Oricum avand in vedere diferentele dintre carti si filme sunt curioasa cum va evolua serialul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, am observat. Sincer, cartile nu m-au entuziasmat. Mi se par intrerupte sau sincopate, exact in ceea ce priveste stilul si modul de a scrie. Mai ales cand citesti o serie ai nevoie de cursivitate. Eu cand trec de la o carte la alta ma simt ca si cand as intra cu masina intr-o groapa. Aceeasi senzatie de hurducatura. Si eu sunt curioasa. Este foarte bine gandit si cu multe, multe rasturnari de situatii. Eu as vrea cateva note de cuplu Elena si Damon. In ultimele episoade din primul senzon Stefan a cazut foarte mult si a ajuns cam fad.

    RăspundețiȘtergere

Leave a comment