vineri, 30 aprilie 2010

Good old friend

stefan daniel: buna
stefan daniel: am nevoie de un sfat
stefan daniel: esti>
Bianca Turnea: spune
Bianca Turnea: sarumana chipesule
stefan daniel: o sa iti zic in mare
stefan daniel: eram aseara cu tovarasa si e tot una care comenta mereu cand treceam pe langa noi

stefan daniel: si aseara am injurato
stefan daniel: si azi tovarasa venea de la sc
stefan daniel: si asta
stefan daniel: de aseara
stefan daniel: are vreo 14 ani , e o ciutanca dinasta ciudata
stefan daniel: tipa de la etajul 2
stefan daniel: la tovarasa
stefan daniel: si o injura
stefan daniel: eh ce urmeaza sa fac eu cand o mai prind pe strada?
Bianca Turnea: pai nu poti sa o bati
stefan daniel: asta stiu
Bianca Turnea: si ar fi bine sa nu o mai injuri
Bianca Turnea: dar poti sa o speri
stii tu fiorosul
stefan daniel: da, dar cum
Bianca Turnea: te duci foarte serios la ea
Bianca Turnea: si-i spui frumos ca nu-si doreste sa aiba probleme cu tine pe viitor si ca ceea ce si-ar dori este sa se prefaca ca nu existati nici tu nici prietena ta
Bianca Turnea: si poti eventual sa mentionezi ca ai o pasiune pentru lucrurile ascutite
Bianca Turnea: si ca mereu ti-ai dorit sa infingi ceva in cineva
Bianca Turnea: poti sa o intrebi daca isi doreste cu adevarat sa fie prima
Bianca Turnea: ce spui\?
stefan daniel: ah bianca chiar mia fost dor de tine
Bianca Turnea: cel mai bun sfat pe care ti l-am dat vreodata nu??
Bianca Turnea: si mie
Bianca Turnea: pot sa pun conversatia asta pe blog?
Bianca Turnea: acuma reciteam si mi-aM dat seama ca e prea tare
stefan daniel: doar sa para mai intelegent.. nustiu iate un pic de buna crestere a ciutanilor si de tupeul lor
stefan daniel: si recunoaste doar ca vrei sa scrii undeva ca am zis ca mi a fost dor de tine
Bianca Turnea: nevar dar o sa postez si partea asta
Bianca Turnea: roar ce bine ma simt
Bianca Turnea: sunt prea vesela de la un timp
Bianca Turnea: se pare ca am stat prea mult timp departe de pesimismul tau care ma mai echilibra putin
Bianca Turnea: sunt prea optimista zau
Bianca Turnea: dar sunt chipesa,nu?!)))
stefan daniel: aoleu la mine ai nimeri cu chipes
stefan daniel: FRUMOASA !!
Bianca Turnea: multumesc
stefan daniel: asa e spune
Bianca Turnea: mereu stiu cum sa te fac a o spui recunoaste
Bianca Turnea: si tacerea e un raspuns
Bianca Turnea: chiar unul foarte evident
Bianca Turnea: si usor de interpretat
stefan daniel: bine, bine
stefan daniel: nu imi place sa rec dar...
Bianca Turnea: bine atunci recunosc si eu ce voiai sa recunosc
Bianca Turnea: app ce trebuia sa recunosc?
Bianca Turnea: am uitat..
stefan daniel: ce? te am piedut.. ce sa rec , unde , cand?
Bianca Turnea: si tu ai uitat?
Bianca Turnea: mi-e lene sa recitesc toata conversatia
Bianca Turnea: iti zic mai incolo
stefan daniel: sunt sigur de asta
Bianca Turnea: stai ca totusi ar trebui sa stiu ce am recunoscut
Bianca Turnea: ahh imi retrag cuvntele
Bianca Turnea: cuvintele*
Bianca Turnea: sunt chipesa
stefan daniel: de ce sa mai zici, cand eu stiu ce ar trebui sa zici, avand in vedere ca stii si tu, cuvintele sunt irelevante
Bianca Turnea: placerea de a te contrazice e prea mare
Bianca Turnea: deci ai mai folosit vreun topor de curand?
stefan daniel: m am rezumat la bisturiu
Bianca Turnea: aoleu am uitat ca ai trecut la disectia cadavrelor
Bianca Turnea: btw
Bianca Turnea: ai propriul tau cadavru?
stefan daniel: al meu personal nu.. e al grupei
stefan daniel: vrei sa iti dau niste poza?
stefan daniel: poze*
Bianca Turnea: niciodata
stefan daniel: esti prea miloasa
Bianca Turnea: stiu cat de sadic esti
Bianca Turnea: nu am nevoie de dovezi
Bianca Turnea: dovezi care oricum mi-ar cauza o mare durere, pentru ca mi-as imagina probabil ca in curand o sa ajungi medic si o sa omori oameni
Bianca Turnea: pardon salvezi de poverile vietii
stefan daniel: asa imi place sa denumesc
Bianca Turnea: imi si imaginez ca toti colegii tai vomita si lesina numai tu cu zambetul pe buze de parca ai avea la dispozitie cea mai minunata jucarie
intrebare: ce ciudatenii ai mai mancat?
stefan daniel: ah nimic iesit din comun.. produse cancerigene, prostii de genu cum se mnc pe la noi
Bianca Turnea: ahh
Bianca Turnea: deci clatite cu catsoup si ciocolata nu ai mai savurat
Bianca Turnea: trebuie sa-ti fac odata
stefan daniel: ti am zis parca atunci ca nu o sa mai incerc o perioada
Bianca Turnea: au trecut 2 ani
Bianca Turnea: ai ramas cu sechele?
stefan daniel: 2 ani??? nu au trecut 2 ani
Bianca Turnea: aproape
stefan daniel: 1 an apropape
Bianca Turnea: aproape 2
stefan daniel: nu are cum !
stefan daniel: ca asta vara eram cu tipa care mi a zis de clatitle cu ketchupp
Bianca Turnea: cel mai destept cedeaza...
Bianca Turnea: nu vrei sa fii destept?
stefan daniel: mersi ca imi dai dreptate
stefan daniel: nu cedez ca stiu ca am dreptate
stefan daniel: nu vrei tu sa rec
Bianca Turnea: bine suntem amandoi prosti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Leave a comment