joi, 2 septembrie 2010

Muza mea e muzica

Domnisoara Medicinista a facut o pasiune pentru mini playlistul meu, asa ca m-am gandit sa impartasesc cu voi , alte cateva melodii care ma inspira. Desigur ordinea este aleatorie.
1. Sia - Breathe me , pentru momentele in care ma pierd.
2. David Bisbal- Quiero pederme en tu cuerpo , pentru ca pasiunea de a te darui cuiva, uitand unde incepi tu si se termina el.
3. Axel Fernandez - Amo , pentru ca nimeni nu se satura niciodata de cuvinte frumoase.
4. Dj Aligator - Close to you , pentru ca sunt o romantica incurabila.
5. Dream Theater- History of trunks , pentru ca prima oara cand am ascultat-o am plans.
6. Yanni - Aria
7. Ennio Morricone - Chi mai; le vent, le cri , pentru ca imi aduce aminte de vant si de povestile pe care acesta le poarta.
8. Era - Mother; Don`t you forget; Flowers of the sea , pentru ca ma ajuta sa meditez.
9. Enigma- Return to innocence, Mea culpa , din acelasi motiv ca mai sus.
10. Cranberries- Zombie, Ode to my family, Dreams
11. Damien Rice- 9 crimes
12. Vangelis -Ask the mountains ( cea mai dulce melodie ever)
13. Luis Fonsi - por ti podria morir
14. Mandalay - Beautiful
15. Dot Alisson -colour me , o melodie pe care o ador :X, yummy


Astea sunt cateva dintre melodiile care ma relaxeaza, linistesc, inspira dar cum sunt o fanatica atunci cand vine vorba de muzica, lista poate continua la nesfarsit.

3 comentarii:

  1. Sarut mana ! :) Cam jumatate din ele le stiu si intradevar..."muzica ta e muzica" :) Unele sunt atat de bune pentru meditat, incat azi-noapte am luat o decizie tragica :)) Multumesc si o zi frumoasa sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce decizie tragica?? Nu ma speria :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ei...tot raul spre bine:) stai linistita :)o persoana pe masa de disectie...dar in rest totul e perfect:))

    RăspundețiȘtergere

Leave a comment